Monday, April 24, 2006

澳門短宣Part 1

哈哈, 因為懶o既關係, 我都好耐冇寫日記lu~~呢兩個月總括而言都係開心, 真係幾開心 =)

最近復活節去左澳門短宣, 對我黎講真係一樣好新鮮, 好緊張, 好期待o既一件事情. 因為覺得自己對bible仲有好多唔熟悉o既地方, 覺得自己仲未夠'得', 所以出發前都盡量準備好自己, 膽粗粗就同廿個兄弟姐妹去喇~

第一日李倩, 我帶敬拜時, 發覺自己原來仲未係好ready個心短宣, 值著pray, 神好似俾左方向, 力量我, 我知我所做的只要是為左衪, 一定會掂! 值得一提在敬拜環節中有替兄弟姐妹洗腳的服侍, 令我有很深的體會.

晚上參與龍苑堂o既受苦節晚會, 當中有講到人生的, 父母的, 感受很多. 之後有一個時間係搵一個partner行一段路留下腳印, 發覺原來係信仰上有人同行是一件美好的事, 大家可以互相扶持和鼓勵, 不致孤單無助, 而我都好慶幸我有一班這樣的兄弟姐妹 >.<

No comments: