Monday, January 09, 2006

1月2日
點解...原本可以開開心心, 總係俾我弄糟...點解我要小氣, 點解我要呷醋, 點解我要發脾氣...好嬲自己點解有d事我地總係唔可以妥協, 究竟係我有問題, 定係你有問題, 或係大家一齊就有問題? 係我唔明白你, 定係你唔明白我?點解要搞成咁...


1月3日
對唔住...我又一次...放棄...
明明唔想咁, 點解...我真係好衰, 好衰好衰
o個一刻, 我只想到當前o既唔開心, 其他...都沒有想, 我之前應承過的呢?
好討厭自己一時衝動, 一時意氣...點解我係一個咁o既人...討厭唔知點解, 我覺得今次...真係會發生...好可怕...但係全都係我一手做成...
抵死...


1月4日
你做緊咩呀譚敏琪? 今次真係發生喇...冇左先識得珍惜...後悔有咩用呀? 今次冇機會俾你後悔喇, 對唔住有咩用呀? 係你自己衰呀, 反醒下喇! 但係反醒都冇用喇, 你冇機會喇...做錯野自己要承受ga好憎好憎好討厭好討厭自己...
唔好要我估...好驚結果


1月5日
miss u so much

心很痛很痛


1月6日
interview表現不理想, 算了, 機會總會有

原來我係一個大包袱, 原來同我一齊係咁辛苦, 原來呢個就係...我
照顧, 關心, 我都沒有機會, 沒有勇氣了


1月7日
掛念, 忍不住, 望一眼, 忍著淚, 沒勇氣, 轉身, 走上街, 亂哭一場

對唔住


1月8日
見面了, 不知所措, 強裝, 捨不得, 還是要走...
你...還好嗎?
很想找你, 只怕...

No comments: